Reklamační řád

2. Reklamační řád pro e-shop Regionální košík

I. Úvodní ustanovení

  1. Tento reklamační řád upravuje postup při uplatnění práv z vadného plnění zboží zakoupeného na e-shopu Regionální košík.

 

II. Odpovědnost za vady

  1. Za vady zboží odpovídá Výrobce, který zboží dodal.

  2. Provozovatel jako zprostředkovatel zajišťuje komunikaci mezi Zákazníkem a Výrobcem.

 

III. Postup reklamace

  1. Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adrese info@regionalnikosik.cz.

  2. Zákazník musí uvést:

  3. Číslo objednávky.

  4. Popis závady.

  5. Fotodokumentaci vadného zboží.

  6. Provozovatel zprostředkuje reklamaci Výrobci do 3 pracovních dnů od přijetí podnětu.

 

IV. Lhůty pro vyřízení reklamace

  1. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.

  2. Pokud není reklamace uznána, Provozovatel o tom Zákazníka informuje.