Reklamační řád
2. Reklamační řád pro e-shop Regionální košík
I. Úvodní ustanovení
-
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatnění práv z vadného plnění zboží zakoupeného na e-shopu Regionální košík.
II. Odpovědnost za vady
-
Za vady zboží odpovídá Výrobce, který zboží dodal.
-
Provozovatel jako zprostředkovatel zajišťuje komunikaci mezi Zákazníkem a Výrobcem.
III. Postup reklamace
-
Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adrese info@regionalnikosik.cz.
-
Zákazník musí uvést:
-
Číslo objednávky.
-
Popis závady.
-
Fotodokumentaci vadného zboží.
-
Provozovatel zprostředkuje reklamaci Výrobci do 3 pracovních dnů od přijetí podnětu.
IV. Lhůty pro vyřízení reklamace
-
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
-
Pokud není reklamace uznána, Provozovatel o tom Zákazníka informuje.